2x3
Logo Pracodawcy

Firma 2×3 S.A. istnieje na rynku od 1996 r. Z sukcesem zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją wysokiej jakości produktów komunikacji wizualnej z przeznaczeniem dla biura, szkoły, instytucji administracji publicznej, przedsiębiorstw różnych branż, rynku reklamowego, jak również do użytku domowego.

Stanowisko:

Asystent w dziale AV

Miejsce pracy: Polska, zachodniopomorskie, krzęcin

Opis stanowiska:

Obowiązki:
  • Przeglądanie rynku w zakresie AV i produktów interaktywnych
  • Ścisła współpraca z osobą odpowiedzialną za reklamacje w zakresie produktów AV
  • Dbanie o wizerunek firmy
  • Wsparcie techniczne klienta końcowego w zakresie produktów interaktywnych sprzedawanych przez firmę

Wymagania:

Wymagania:
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Chęć zdobywania nowych umiejętności
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy:

Oferujemy:
  • pracę w renomowanej firmie
  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju - kursy/szkolenia
  • dodatki premiowe
  • pracę w godzinach 8-16

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:praca w biurze
  • • Forma zatrudnienia:pełny etat
  • • Branża:Biuro i administracja
  • • Nr Ref.:-
  • • Data aktualizacji:20-02-2018
  • • Data zamieszczenia:02-02-2018

Prosimy o przesłanie aplikacji (cv + list motywacyjny) na adres: k.bozko@2x3.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami"

Wyślij znajomemu Dodaj do koszyka

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

* KOSZYK OFERT to miejsce przechowywania wybranych ofert pracy. Dzięki czemu możesz wysłać online akplikacje na wybrane oferty szybko, wygodnie.
Zakładka Koszyk Ofert znajduje się w Strefie Kandydata.';
ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
Regulamin FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita