Schlosser Heiztechnik Gruppe Polska sp.zoo.sp.k.
Renomowana firma, producent armatury grzewczej,
Stanowisko:
Asystentka biura
Miejsce pracy: Polska, wielkopolskie, Poznań
Opis stanowiska:
- nadzór nad
prawidłową pracą Biura, w szczególności w zakresie obiegu
dokumentów i informacji
- zapewnienie
szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a
podlegającymi działami
-
koordynowanie agendy Prezesa: organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów
służbowych i konferencji
- zapewnienie
utrzymania estetyki biura
- obsługa
poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja, dystrybucja
i archiwizacja
-
przygotowywanie dokumentacji: protokołowanie, przygotowanie
materiałów informacyjnych, prezentacji i podsumowanie spotkań
-
monitorowanie zadań zleconych przez Prezesa Zarządu
-
przygotowywanie dokumentów związanych z posiedzeniami Zarządu
(agenda, uchwały, wnioski, prezentacje danych)
-
organizowanie i koordynowanie podróży służbowych,
Wymagania:
- Wykształcenie min.średnie,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 2 lata,
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,działania pod presją
czasu,
- Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
- Świetna organizacja pracy własnej i duża samodzielność w
działaniu.
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:praca w biurze
- • Forma zatrudnienia:pełny etat
- • Branża:Biuro i administracja
- • Nr Ref.:-
- • Data aktualizacji:23-04-2018
- • Data zamieszczenia:16-04-2018
Prosimy o przesłanie aplikacji (cv + list motywacyjny) na adres: sekretariat@schlosser.com.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r.
o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami"