PMSolutions

.

Stanowisko:

Obsługa zamówień lub wsparcie techniczne w Warszawie

Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska:

Obsługa zamówień lub wsparcie techniczne w Warszawie Lokalizacja: Warszawa Nie wmagamy doświadzenia Znasz biegle niemiecki/ czeski/ słowacki/ rumuński albo francuski/ hiszpański /włoski? Wyślij nam swoje CV, aby wykorzystywać swoje zdolności językowe w codziennej pracy!
ZADANIA Obsługa zamówień: Koordynowanie zamówień klientów w zakresie sprzętu i usług, Realizacja zamówień składanych przez dostawców wewnętrznych i zewnętrznych,
Wsparcie techniczne: Kontakt z użytkownikami końcowymi systemu Logowanie i zarządzanie wnioskami Wsparcie i pomoc użytkownikom, dokonywanie wstępnej oceny i diagnozowanie problemów Raportowanie do systemu WYMAGANIA Bardzo dobra znajomość któregoś z języków: niemiecki/ czeski/  słowacki/ rumuński albo francuski/ hiszpański /włoski Znajomość obsługi pakietu MS Office OFERUJEMY Międzynarodową atmosferę pracy Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy Umowę o pracę
Zapraszamy do przesyłania CV jobs@personnelandmedia.com z dopiskiem Wsparcie techniczne Warszawa Polub nas na https://www.facebook.com/Personnel-and-Media-Solutions-117243798912757/
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Młynarska 39 lok.132  dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji  w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”

Wymagania:

.

Oferujemy:

.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:praca w biurze
  • • Forma zatrudnienia:pełny etat
  • • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
  • • Nr Ref.:281205001
  • • Data aktualizacji:28-03-2024
  • • Data zamieszczenia:04-07-2018

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita