In Temporis Polska Biuro Warszawa

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Do naszego zespołu w Poznaniu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIK BIURA
Cel stanowiska:
Zarządzanie działaniami operacyjnymi w podległym oddziale oraz zespołem dedykowanym usłudze pracy tymczasowej, weryfikacja działań kadrowych i płacowych na poziomie biura. Reprezentowanie Agencji na podległym obszarze.

Stanowisko:

Kierownik Biura

Miejsce pracy: Polska, wielkopolskie, Poznań

Opis stanowiska:

Zakres obowiązków:
  • Planowanie, koordynacja i kontrola pracy zespołu Agencji w biurze; delegowanie zadań i obowiązków.
  • Zarządzanie działaniami związanymi z realizacją projektów, usprawnianiami wewnętrznych mechanizmów działania oraz organizacji i standardów prac.
  • Utrzymywanie stałych kontaktów z obecnymi klientami i reprezentowanie firmy podczas bezpośrednich lub pośrednich spotkań z potencjalnymi klientami firmy.
  • Czynne uczestniczenie w procesie planowania i wdrażania nowych projektów.
  • Nadzór nad realizacją i obsługą projektów.
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów pomiędzy klientem, podległym biurem oraz pozostałymi działami firmy.
  • Współpraca z klientami i działami wewnętrznymi firmy w zakresie wyjaśniania ewentualnych nieprawidłowości.
  • Sporządzanie zamówień zatrudnienia cudzoziemców i terminowe przekazywanie ich do pozostałych działów firmy.
  • Nadzorowanie legalności zatrudnienia cudzoziemców u klientów w podległym regionie.
  • Prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych Agencji.
  • Sporządzanie raportów z działań operacyjnych własnych jak i podległego biura;
  • Tworzenie kwartalnych i miesięcznych prognoz operacyjnych.
  • Przeprowadzanie cyklicznych analiz rynku pracy i konkurencji.
  • Reprezentowanie Agencji w podległym regionie; Udział w konferencjach branżowych, dbanie o dobry wizerunek Agencji.

Wymagania:

Wymagania
  • Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta (bezpośrednie kontakty z klientami firmy / działami HR / Dyrektorami Zakładów/ Produkcji) w branży rekrutacyjnej mile widziane.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Wiedza z zakresu kodeksu pracy oraz ustawy o pracy tymczasowej na poziomie wymaganym na danym stanowisku – element mile widziany; potrzebny w realizacji zadań;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Orientacja na cel i wynik; dobra organizacja pracy
  • Inicjatywa i przedsiębiorczość.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

Co oferujemy w zamian:
  • Solidne wynagrodzenie (podstawa + premia).
  • Samodzielność, dużą przestrzeń działania, udział w realizacji ciekawych projektów i wsparcie.
  • Rozwój, indywidualną ścieżkę kariery.
  • Elastyczność – naszych pracowników zatrudniamy w oparciu o zadaniowy system pracy.
  • Umowę – w zależności od preferencji (umowa o pracę jest dla nas standardem, ale nie musisz się na nią decydować, jeśli masz inne preferencje).
  • Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne PZU oraz kartę Luxmed.
  • Możliwość przystąpienia do programu MULTISPORT.
  • Auto służbowe do realizacji zadań zawodowych, laptop, telefon.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:praca w biurze
  • • Forma zatrudnienia:pełny etat
  • • Branża:HR Kadry i Płace
  • • Nr Ref.:281455001
  • • Data aktualizacji:18-04-2024
  • • Data zamieszczenia:06-07-2018

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita