Securitas Polska Sp. z o.o.
Securitas jest największym na świecie koncernem zajmującym się usługami ochrony. Zatrudniamy w Polsce kilka tysięcy pracowników, gwarantujemy przygotowanie zawodowe i rozwój, oferujemy stabilizację i godne warunki pracy. Wykorzystaj szansę pracy w rozwijającym się Dziale Monitoringu.
ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI MONITOROWANIA
Stanowisko:
ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI MONITOROWANIA
Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Warszawa
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta
- zapewnienie właściwej komunikacji z innymi działami w firmie
- obsługa programów operacyjnych w tym programów do monitoringu wizyjnego
Wymagania:
Wymagania i kompetencje zawodowe:
- dobra znajomość obsługi komputera
- niekaralność
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wymagania osobowościowe:
- duże zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków i systematyczność
- elastyczność w dostosowywaniu się do zmian
- umiejętność pracy w dużym zespole
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- odpowiedzialność, terminowość, dokładność i uczciwość
Oferujemy:
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy – w tym możliwość udziału w kursie na Kwalifikowanego Pracownika Ochrony
- wsparcie techniczne i merytoryczne
- ubezpieczenie od NNW
- pakiet sportowy
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:inne
- • Forma zatrudnienia:pełny etat
- • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
- • Nr Ref.:282365001
- • Data aktualizacji:28-03-2024
- • Data zamieszczenia:19-07-2018
Aplikuj na to stanowisko