AMERPHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy" i "Obecność na rynku globalnym", w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce".
Stanowisko:
Kierownik/czka ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Polska, lubelskie, Lublin
Opis stanowiska:
Nr referencyjny oferty:
Szukamy proaktywnej osoby, która podejmie się wyzwania wprowadzenia marek międzynarodowej grupy Humble Group AB (https://humblegroup.se/) do kanału nowoczesnego i stacji paliw, najpierw budując sprzedaż, a w przyszłości kierując pracą zespołu, który sama stworzy.
https://truegum.com/
https://en.tweeksweets.com/
https://healthyco.se/
https://probrands.com/
https://www.kryddhuset.se/
- stworzenie, wdrożenie i realizowanie strategii handlowo-marketingowej w sieciach handlowych (hipermarkety, supermarkety, dyskonty) i stacjach paliw,
- nawiązanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami w kanale nowoczesnym i stacjach paliw,
- prowadzenie negocjacji z nowymi i obecnymi klientami,
- realizacja celów budżetowych oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe,
- analiza rynku, monitorowanie konkurencji i decyzji zakupowych potencjalnych klientów,
- przygotowanie prezentacji, ofert handlowych oraz raportów,
- czynny udział w targach i spotkaniach branżowych,
- koordynowanie procesu wprowadzania produktu do sprzedaży,
- obsługa procesu sprzedażowego.
Wymagania:
- minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG (kanał nowoczesny, stacje paliw),
- praktyczna znajomość technik sprzedaży, umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
- udokumentowane sukcesy we wprowadzaniu nowych marek/produktów do sieci handlowych, stacji paliw (w ciągu ostatnich 2 lat)
- umiejętność pracy w zespole,
- wysokie umiejętności komunikacyjne,
- doskonałe umiejętności budowania i utrzymywania relacji z Klientami,
- umiejętność strategicznego myślenia i pracy w oparciu o dane,
- orientacja na sprzedaż i realizację wyznaczonych celów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- biegła znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem),
- biegła znajomość aplikacji Excel, Outlook, Word, Google Sheets,
- gotowość do wyjazdów służbowych.
Oferujemy:
- podstawa + wysoka prowizja od wyników,
- ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia…), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
- realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
- otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
- szacunek we wzajemnych relacjach,
- otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.
Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:
- "dobra pensja, która zawsze jest na czas"
- "atmosfera"
- "możliwość rozwoju i awansu"
Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników.
Jak wygląda proces rekrutacji na KAMa?
- Rozmowa dotycząca doświadczenia zawodowego, motywacji do pracy.
- Spotkanie badające dopasowanie pracownika do organizacji, środowiska międzynarodowego.
- Przesłanie krótkiego max. 3 minutowego filmu przedstawiającego doświadczenie we współpracy z sieciami.
- Rozmowa z Prezesem firmy.
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:praca umysłowa
- • Forma zatrudnienia:kontrakt
- • Branża:Handel
- • Nr Ref.:MTk5MTRfMF80MDkz
- • Data aktualizacji:03-03-2023
- • Data zamieszczenia:03-02-2023
Aplikuj na to stanowisko