AMERPHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy" i "Obecność na rynku globalnym", w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce".

Stanowisko:

Kierownik/czka ds. kluczowych klientów

Miejsce pracy: Polska, lubelskie, Lublin

Opis stanowiska:

Nr referencyjny oferty:
Szukamy proaktywnej osoby, która podejmie się wyzwania wprowadzenia marek międzynarodowej grupy Humble Group AB (https://humblegroup.se/) do kanału nowoczesnego i stacji paliw, najpierw budując sprzedaż, a w przyszłości kierując pracą zespołu, który sama stworzy.
https://truegum.com/
https://en.tweeksweets.com/
https://healthyco.se/
https://probrands.com/
https://www.kryddhuset.se/
  • stworzenie, wdrożenie i realizowanie strategii handlowo-marketingowej w sieciach handlowych (hipermarkety, supermarkety, dyskonty) i stacjach paliw,
  • nawiązanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami w kanale nowoczesnym i stacjach paliw,
  • prowadzenie negocjacji z nowymi i obecnymi klientami,
  • realizacja celów budżetowych oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe,
  • analiza rynku, monitorowanie konkurencji i decyzji zakupowych potencjalnych klientów,
  • przygotowanie prezentacji, ofert handlowych oraz raportów,
  • czynny udział w targach i spotkaniach branżowych,
  • koordynowanie procesu wprowadzania produktu do sprzedaży,
  • obsługa procesu sprzedażowego.

Wymagania:

  • minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG (kanał nowoczesny, stacje paliw),
  • praktyczna znajomość technik sprzedaży, umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
  • udokumentowane sukcesy we wprowadzaniu nowych marek/produktów do sieci handlowych, stacji paliw (w ciągu ostatnich 2 lat)
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • doskonałe umiejętności budowania i utrzymywania relacji z Klientami,
  • umiejętność strategicznego myślenia i pracy w oparciu o dane,
  • orientacja na sprzedaż i realizację wyznaczonych celów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • biegła znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem),
  • biegła znajomość aplikacji Excel, Outlook, Word, Google Sheets,
  • gotowość do wyjazdów służbowych.

Oferujemy:

  • podstawa + wysoka prowizja od wyników,
  • ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia…), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
  • otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
  • szacunek we wzajemnych relacjach,
  • otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.
Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:
- "dobra pensja, która zawsze jest na czas"
 - "atmosfera"
 - "możliwość rozwoju i awansu"
Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników.
Jak wygląda proces rekrutacji na KAMa?
  1. Rozmowa dotycząca doświadczenia zawodowego, motywacji do pracy.
  2. Spotkanie badające dopasowanie pracownika do organizacji, środowiska międzynarodowego.
  3. Przesłanie krótkiego max. 3 minutowego filmu przedstawiającego doświadczenie we współpracy z sieciami.
  4. Rozmowa z Prezesem firmy.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:praca umysłowa
  • • Forma zatrudnienia:kontrakt
  • • Branża:Handel
  • • Nr Ref.:MTk5MTRfMF80MDkz
  • • Data aktualizacji:03-03-2023
  • • Data zamieszczenia:03-02-2023

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita