HAYS Poland
Logo Pracodawcy

Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

Stanowisko:

Service Quality Coordinator

Miejsce pracy: Polska, dolnośląskie, Wrocław

Opis stanowiska:

Dla naszego klienta, firmy z sektora medycznego poszukujemy kandydatów na stanowisko Service Quality Coordinator.
 Stanowisko to jest odpowiedzialne za przegląd jakości krajowych i międzynarodowych rejestrów usług. Kluczowe obowiązki:
  • Przetwarzanie zapisów usług zgodnie z SRW1190050, ServiceMax Service Record i Complaint QA Work Instruction, w tym wewnętrzne organizacje usługowe i Contract Service Providers (CSP), sprawdzające dokładność, kompletność i poprawność zleceń pracy oraz załączonych lub uzupełniających dokumentów.
  • Komunikacja bezpośrednio z podmiotami usługowymi w celu wyjaśnienia lub poprawienia dokumentacji serwisowej.
  • Koordynowanie z Field Assurance (FA) w celu wyjaśnienia kwestii związanych z powiązanymi rekordami reklamacji, tak aby rekordy można było zamknąć w odpowiednim czasie zgodnie z datami docelowymi i wymogami regulacyjnymi.
  • Informowanie kierownictwa o niespójnościach lub niepoprawnych albo brakujących informacjach związanych z zainstalowanymi rekordami produktów.
  • Wykonywanie czynności związanych z wydaniem produktu dla serwisów nieuprawnionych do wykonywania takich funkcji.
  • Wykonywanie przeglądów historii urządzeń (DHR) oraz analizy trybów i skutków awarii procesu (PFMEA) w celu wsparcia dochodzeń w sprawie reklamacji.
  • Informowanie kierownictwo o problemach, sytuacjach, szansach i postępach.
  • Service Leader na Europę/Bliski Wschód, Azję
Kwalifikacje edukacyjne i wcześniejsze doświadczenie:
  • Stopień Associate w Business Management, Medical Office Admin lub pokrewna dziedzina
  • Mile widziane doświadczenie z SAP
  • 1 do 3 lat doświadczenia (preferowana branża urządzeń medycznych), quality management, service max or salesforce
Umiejętności zawodowe i kluczowe kompetencje:
  • Znajomość systemów zarządzania usługami ServiceMax lub TrackWise
  • Biegła znajomość Microsoft Office, w tym Microsoft Word i Excel
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
  • Umiejętność budowania relacji wewnątrz organizacji
  • Możliwość wykonywania wielu zadań i szybkiego dostosowywania się do zmian
Pożądane/dodatkowe umiejętności i wiedza:
  • Dobre zarządzanie czasem
  • Umiejętność bycia samodzielnym starterem
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 6 miesięcy ( z możliwością przedłużenia), możliwość pracy hybrydowej, sprzęt niezbędny do wykonywania pracy, możliwość pracy w środowisku z branży medical, pakiet benefitów pozapłacowych, szybki i zdalny proces rekrutacyjny .
 Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:inne
  • • Forma zatrudnienia:czasowa
  • • Branża:Technika, Inżynieria
  • • Nr Ref.:1174916
  • • Data aktualizacji:26-03-2024
  • • Data zamieszczenia:14-03-2023

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita