Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361
Dla naszego klienta, firmy z sektora medycznego poszukujemy kandydatów na stanowisko Service Quality Coordinator.
Stanowisko to jest odpowiedzialne za przegląd jakości krajowych i międzynarodowych rejestrów usług. Kluczowe obowiązki:
- Przetwarzanie zapisów usług zgodnie z SRW1190050, ServiceMax Service Record i Complaint QA Work Instruction, w tym wewnętrzne organizacje usługowe i Contract Service Providers (CSP), sprawdzające dokładność, kompletność i poprawność zleceń pracy oraz załączonych lub uzupełniających dokumentów.
- Komunikacja bezpośrednio z podmiotami usługowymi w celu wyjaśnienia lub poprawienia dokumentacji serwisowej.
- Koordynowanie z Field Assurance (FA) w celu wyjaśnienia kwestii związanych z powiązanymi rekordami reklamacji, tak aby rekordy można było zamknąć w odpowiednim czasie zgodnie z datami docelowymi i wymogami regulacyjnymi.
- Informowanie kierownictwa o niespójnościach lub niepoprawnych albo brakujących informacjach związanych z zainstalowanymi rekordami produktów.
- Wykonywanie czynności związanych z wydaniem produktu dla serwisów nieuprawnionych do wykonywania takich funkcji.
- Wykonywanie przeglądów historii urządzeń (DHR) oraz analizy trybów i skutków awarii procesu (PFMEA) w celu wsparcia dochodzeń w sprawie reklamacji.
- Informowanie kierownictwo o problemach, sytuacjach, szansach i postępach.
- Service Leader na Europę/Bliski Wschód, Azję
Kwalifikacje edukacyjne i wcześniejsze doświadczenie:
- Stopień Associate w Business Management, Medical Office Admin lub pokrewna dziedzina
- Mile widziane doświadczenie z SAP
- 1 do 3 lat doświadczenia (preferowana branża urządzeń medycznych), quality management, service max or salesforce
Umiejętności zawodowe i kluczowe kompetencje:
- Znajomość systemów zarządzania usługami ServiceMax lub TrackWise
- Biegła znajomość Microsoft Office, w tym Microsoft Word i Excel
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
- Umiejętność budowania relacji wewnątrz organizacji
- Możliwość wykonywania wielu zadań i szybkiego dostosowywania się do zmian
Pożądane/dodatkowe umiejętności i wiedza:
- Dobre zarządzanie czasem
- Umiejętność bycia samodzielnym starterem
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 6 miesięcy ( z możliwością przedłużenia), możliwość pracy hybrydowej, sprzęt niezbędny do wykonywania pracy, możliwość pracy w środowisku z branży medical, pakiet benefitów pozapłacowych, szybki i zdalny proces rekrutacyjny .
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.