HAYS Poland
Logo Pracodawcy

Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

Stanowisko:

Kierownik ds personalnych /HR Manager

Miejsce pracy: Polska, wielkopolskie, Poznań

Opis stanowiska:

Dla naszego klienta, firmy o profilu produkcyjnym, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Kierownika działu personalnego/HR Managera, lokalizacja miejsca pracy – Tarnowo Podgórne.
Zakres obowiązków na stanowisku:
  • Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania procesów zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności: oceny pracowniczej, stawiania celów, ścieżek karier, identyfikacją potrzeb szkoleniowych i innych działań rozwojowych oraz inicjatywy związane z motywowaniem pracowników.
  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz aktywne tworzenie koncepcji i planu obsadzenia stanowisk.
  • Wsparcie managerów, kadry zarządzającej, kontakt z centralą spółki.
  • Wsparcie realizacji celów biznesowych poprzez ścisłą współpracę z Zarządem i managerami spółki oraz pracę z kluczowymi wskaźnikami efektywności.
  • Zarządzanie kontaktami z usługodawcami firmy w obszarze HR oraz ich wybór.
  • Zarządzanie zespołem.

  Wymagane umiejętności/doświadczenie:
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w tworzeniu procesów HR- owych.
  • Znajomość przepisów prawa pracy.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ZZL, socjologia, psychologia.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie dobrym (komunikacja z Centralą), mile widziana znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość systemu SAP.
  • Prawo jazy i otwartość na wyjazdy służbowe.
  • Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

  Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia: zatrudnienie na umowę o pracę, umowa na czas nieokreślony już po roku.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • 13 pensję.
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
  • Kafeteryjny system benefitów MyBenefit
  • Spotkania i paczki świąteczne.
  • Inicjatywy dobroczynne, wolontariat.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:inne
  • • Forma zatrudnienia:pełny etat
  • • Branża:HR Kadry i Płace
  • • Nr Ref.:1175765
  • • Data aktualizacji:24-04-2024
  • • Data zamieszczenia:05-04-2023

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita