HAYS Poland
Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361
Stanowisko:
Helpdesk
Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Warszawa
Opis stanowiska:
For our client we are looking for Helpdesk/ IT Specialist
COMPETENCIES
- Communications
- Skilled at active listening techniques. Gathers appropriate information before taking action. Encourages others to listen and check before acting.
- Participation in meetings that is purposeful, focused, and productive.
- Timely communication with immediate supervisor
- Technical
- Assist System Administrators for:
- Help Desk Responsibilities:
- Demonstrates strong proficiency with Personal Computers, Laptops and Mobile devices
- Demonstrates strong proficiency with Windows 7 and 10, Mac OS, Citrix, Active Directory
- Familiarity and troubleshooting with WAN, LAN
- Familiarity with Help Desk ticketing systems and tracking issue to resolution
- Troubleshooting printing and related peripherals
- Identify user needs
- Proficient in Microsoft Office Suite applications
- Installation and support of LANs, WANs, network segments
- Installation and maintenance of network hardware and software
- Telecommunications Support (NFON)
- Administration and documentation for all systems
- Analyze and isolate issues
- Monitor networks to ensure security, availability and performance
- Languages
QUALIFICATIONS
- Minimum 1 years of professional experience in IT Support field
Don't hesitate, apply! :)
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:inne
- • Forma zatrudnienia:pełny etat
- • Branża:IT
- • Nr Ref.:1176459
- • Data aktualizacji:23-03-2024
- • Data zamieszczenia:28-04-2023
Aplikuj na to stanowisko