HAYS Poland
Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361
Stanowisko:
Specjalista ds. Procesu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Polska, wielkopolskie, Poznań
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Procesu Obsługi Klienta.
W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za wsparcie związane z procesem obsługi klienta wewnętrznego w obszarze sprzedaży, logistyki i magazynowania. Do Twoich zadań będzie należało wprowadzanie różnego rodzaju usprawnień związanych z pracą na systemach, przygotowywanie raportów, analizowanie danych oraz zarządzanie nimi w systemie.
Poszukujemy kandydatów posługujących się swobodnie językiem angielskim - znajomość języka co najmniej na poziomie B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba bardzo dobrze zorganizowana z analitycznym umysłem, lubiąca pracę zarówno zespołową jak i indywidualną oraz świetnie odnajdująca się w pracy na wszelkiego rodzaju systemach / aplikacjach. Dużym atutem będzie dobra lub bardzo dobra znajomość takich narzędzi jak: MS Excel, SAP (preferowane moduły: Sales and Distribution / Warehouse and Distribution).
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na rok, do końca maja 2024 (w tym 3-miesięczny okres próbny z możliwością kontynuacji współpracy), wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 7000 do 9000 PLN brutto, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, ok. 4 dni w miesiącu należy pracować z biura, przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:inne
- • Forma zatrudnienia:czasowa
- • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
- • Nr Ref.:1176689
- • Data aktualizacji:30-04-2024
- • Data zamieszczenia:09-05-2023
Aplikuj na to stanowisko