HAYS Poland
Logo Pracodawcy

Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

Stanowisko:

Customer Service Specialist with English

Miejsce pracy: Polska, wielkopolskie, Poznań

Opis stanowiska:

W związku z rozwojem naszego Klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Specialist (with English).
Do Twoich obowiązków należało będzie budowanie i utrzymywanie relacje z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, a także zapewnienie doskonałej obsługi klientom poprzez wykorzystanie różnych kanałów komunikacji. Będziesz odpowiedzialny za przestrzeganie standardów procesów obsługi klienta, takich jak: zarządzanie danymi podstawowymi, przetwarzanie zamówień sprzedaży, zarządzanie zapytaniami i reklamacjami, zarządzanie kwestiami dotyczącymi łańcucha dostaw. Ponadto będziesz współpracował z magazynami, funkcjami dystrybucyjnymi i odpowiednimi partnerami zewnętrznymi w zakresie planowania dostaw.
Poszukujemy osób, które mają doświadczenie w obszarze Customer Service lub w łańcuchu dostaw. Idealny kandydat posługuje się biegle językiem angielskim oraz posiada umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę na okres 12 miesięcy oraz możliwość pracy hybrydowej. Konkurencyjne wynagrodzenie od 5 000 do 7 000 PLN brutto, w zależności od doświadczenia. Dodatkowo oferujemy bogaty pakiet benefitów pracowniczych (pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, kartę sportową), jak również możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji, lidera na rynku farmaceutycznym.
Zapewniamy współpracę opartą na uczciwości, szacunku i przejrzystości. Rekrutacja odbywa się w pełni online.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:inne
  • • Forma zatrudnienia:czasowa
  • • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
  • • Nr Ref.:1176773
  • • Data aktualizacji:25-04-2024
  • • Data zamieszczenia:11-05-2023

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita