SMART-HR
SMART-HRJesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Stanowisko:
Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Warszawa
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów
Miejscepracy: Warszawa (Praga Północ), woj. mazowieckie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy podległego zespołu w tym:
- Monitorowanie i organizację pracy podległego zespołu,
- Ustalanie celów, zarządzanie efektywnością, motywowanie oraz budowanie zaangażowania pracowników,
- Organizację zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
- Prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie nowych pracowników,
- Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi),
- Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
- Mile widziana znajomości branży energetycznej,
- Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracowników,
- Rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne,
- Nastawienia na realizację założonych celów,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Sumienności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
- Wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
- Umowę o pracę lub B2B w zależności od preferencji kandydata,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz kwartalną premię uznaniową,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym,
- Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
- Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon),
- Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:inne
- • Forma zatrudnienia:pełny etat
- • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
- • Nr Ref.:3572341308
- • Data aktualizacji:02-05-2024
- • Data zamieszczenia:18-04-2024
Aplikuj na to stanowisko