SMART-HR
SMART-HRJesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta i exportu
Miejsce pracy: Polska, śląskie, Mysłowice
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta polskiej firmy produkcyjnej, z bogatym doświadczeniem w sektorze akcesoriów meblowych, poszukujemy osoby do utrzymywania stałych oraz pozyskiwania nowych klientów na rynkach zagranicznych.
Specjalista ds. obsługi klienta i exportu
Miejsce pracy: Mysłowice, woj. śląskie,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami, zapewniając najwyższy poziom obsługi,
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, prowadzenie rozmów handlowych,
- Współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej na rynki międzynarodowe,
- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji, w celu optymalizacji oferty,
- Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji oraz raportów sprzedażowych,
- Odwiedzanie kluczowych klientów zagranicznych w ramach delegacji, mające na celu utrzymywanie dobrych relacji biznesowych, monitorowanie współpracy oraz prezentowanie nowych produktów i rozwiązań,
- Współpracę z innymi działami firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych,
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w obsłudze klientów zagranicznych,
- Znajomości technik sprzedażowych i obsługi klienta,
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Pakiet opieki medycznej LuxMed,
- Szkolenie wstępne w zakresie produktów i polityki handlowej firmy,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pracę w firmie z wieloletnią tradycją,
- Miejsce parkingowe na terenie firmy,
- Bardzo dogodną lokalizację firmy dobrze skomunikowanej z Katowicami.
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:inne
- • Forma zatrudnienia:pełny etat
- • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
- • Nr Ref.:3618941806
- • Data aktualizacji:08-10-2024
- • Data zamieszczenia:23-09-2024
Aplikuj na to stanowisko