In Temporis Polska Biuro Warszawa
IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Do naszego zespołu w Poznaniu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIK BIURA
Cel stanowiska:
Zarządzanie działaniami operacyjnymi w podległym oddziale oraz zespołem dedykowanym usłudze pracy tymczasowej, weryfikacja działań kadrowych i płacowych na poziomie biura. Reprezentowanie Agencji na podległym obszarze.
Stanowisko:
Kierownik Biura
Miejsce pracy: Polska, wielkopolskie, Poznań
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków:
- Planowanie, koordynacja i kontrola pracy zespołu Agencji w biurze; delegowanie zadań i obowiązków.
- Zarządzanie działaniami związanymi z realizacją projektów, usprawnianiami wewnętrznych mechanizmów działania oraz organizacji i standardów prac.
- Utrzymywanie stałych kontaktów z obecnymi klientami i reprezentowanie firmy podczas bezpośrednich lub pośrednich spotkań z potencjalnymi klientami firmy.
- Czynne uczestniczenie w procesie planowania i wdrażania nowych projektów.
- Nadzór nad realizacją i obsługą projektów.
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów pomiędzy klientem, podległym biurem oraz pozostałymi działami firmy.
- Współpraca z klientami i działami wewnętrznymi firmy w zakresie wyjaśniania ewentualnych nieprawidłowości.
- Sporządzanie zamówień zatrudnienia cudzoziemców i terminowe przekazywanie ich do pozostałych działów firmy.
- Nadzorowanie legalności zatrudnienia cudzoziemców u klientów w podległym regionie.
- Prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych Agencji.
- Sporządzanie raportów z działań operacyjnych własnych jak i podległego biura;
- Tworzenie kwartalnych i miesięcznych prognoz operacyjnych.
- Przeprowadzanie cyklicznych analiz rynku pracy i konkurencji.
- Reprezentowanie Agencji w podległym regionie; Udział w konferencjach branżowych, dbanie o dobry wizerunek Agencji.
Wymagania:
Wymagania
- Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta (bezpośrednie kontakty z klientami firmy / działami HR / Dyrektorami Zakładów/ Produkcji) w branży rekrutacyjnej mile widziane.
- Wykształcenie wyższe.
- Wiedza z zakresu kodeksu pracy oraz ustawy o pracy tymczasowej na poziomie wymaganym na danym stanowisku – element mile widziany; potrzebny w realizacji zadań;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Orientacja na cel i wynik; dobra organizacja pracy
- Inicjatywa i przedsiębiorczość.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Co oferujemy w zamian:
- Solidne wynagrodzenie (podstawa + premia).
- Samodzielność, dużą przestrzeń działania, udział w realizacji ciekawych projektów i wsparcie.
- Rozwój, indywidualną ścieżkę kariery.
- Elastyczność – naszych pracowników zatrudniamy w oparciu o zadaniowy system pracy.
- Umowę – w zależności od preferencji (umowa o pracę jest dla nas standardem, ale nie musisz się na nią decydować, jeśli masz inne preferencje).
- Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne PZU oraz kartę Luxmed.
- Możliwość przystąpienia do programu MULTISPORT.
- Auto służbowe do realizacji zadań zawodowych, laptop, telefon.
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:praca w biurze
- • Forma zatrudnienia:pełny etat
- • Branża:HR Kadry i Płace
- • Nr Ref.:281455001
- • Data aktualizacji:23-03-2023
- • Data zamieszczenia:06-07-2018
Aplikuj na to stanowisko