HAYS Poland
Logo Pracodawcy

Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

Stanowisko:

Praca zdalna z j. niemieckim

Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Polska

Opis stanowiska:

Specialista ds. obsługi klienta z j. niemieckim oraz j. angielskim- 100% zdalnie
W Wayfair dbamy o naszych klientów! Nasz wielokrotnie nagradzany Zespół Obsługi Klienta łączy technologię i ludzką empatię, aby budować zaufanie i lojalność klientów.  Jesteśmy pasjonatami naszych klientów i pracujemy nad tym, aby zachwycić ich przy każdej interakcji z firmą Wayfair.
Obowiązki: 
- Będziesz rozwiązywać problemy i rozwiązywać zapytania dotyczące obsługi klienta, budując jednocześnie relację z klientem
- Zapewnić obsługę klientów szukających pomocy w kwestiach po zamówieniu, takich jak zwroty, wymiany, refundacje, status dostawy, zapytania o zaległe zamówienia i wszelkie inne kwestie, które mogą pojawić się w procesie realizacji zamówienia.
- Będziesz wykazywać się umiejętnościami zarządzania konfliktami i zachowywać profesjonalne opanowanie
Wymagania:
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów i zdolność do analitycznego myślenia podczas pracy w szybkim tempie
- Płynny język angielski oraz umiejętności języka niemieckiego min. B2
- Doskonałej komunikacji i umiejętności budowania relacji
- Pewności siebie, aby zarządzać i pracować niezależnie w szybkim tempie, stale zmieniającym się środowisku
- Umiejętność poruszania się po technologii, biegłość w biznesie opartym na technologii
- Ethernetowego połączenia internetowego
- Miejsce pracy, które jest wolne od hałasu lub rozproszenia uwagi (Wayfair zapewnia cały niezbędny sprzęt komputerowy)
Oferujemy: 
- Wynagrodzenie podstawowe + dodatek do pracy zdalnej + bonusy miesięczne 
- 100% pracę zdalną oraz zdalny proces rekrutacyjny 
- Sprzęt potrzebny do pracy od firmy 
- Benefity takie jak Multisport, Prywatna opieka medyczna, dofinansowania do rozwoju
- Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
- Możliwości rozwoju wewnątrz firmy Wayfair 
Zainteresowany/a? Aplikuj już dziś!

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:inne
  • • Forma zatrudnienia:pełny etat
  • • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
  • • Nr Ref.:1174872
  • • Data aktualizacji:29-04-2024
  • • Data zamieszczenia:13-03-2023

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita