HAYS Poland
Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361
Stanowisko:
Praca zdalna z j. niemieckim
Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Polska
Opis stanowiska:
Specialista ds. obsługi klienta z j. niemieckim oraz j. angielskim- 100% zdalnie
W Wayfair dbamy o naszych klientów! Nasz wielokrotnie nagradzany Zespół Obsługi Klienta łączy technologię i ludzką empatię, aby budować zaufanie i lojalność klientów. Jesteśmy pasjonatami naszych klientów i pracujemy nad tym, aby zachwycić ich przy każdej interakcji z firmą Wayfair.
Obowiązki:
- Będziesz rozwiązywać problemy i rozwiązywać zapytania dotyczące obsługi klienta, budując jednocześnie relację z klientem
- Zapewnić obsługę klientów szukających pomocy w kwestiach po zamówieniu, takich jak zwroty, wymiany, refundacje, status dostawy, zapytania o zaległe zamówienia i wszelkie inne kwestie, które mogą pojawić się w procesie realizacji zamówienia.
- Będziesz wykazywać się umiejętnościami zarządzania konfliktami i zachowywać profesjonalne opanowanie
Wymagania:
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów i zdolność do analitycznego myślenia podczas pracy w szybkim tempie
- Płynny język angielski oraz umiejętności języka niemieckiego min. B2
- Doskonałej komunikacji i umiejętności budowania relacji
- Pewności siebie, aby zarządzać i pracować niezależnie w szybkim tempie, stale zmieniającym się środowisku
- Umiejętność poruszania się po technologii, biegłość w biznesie opartym na technologii
- Ethernetowego połączenia internetowego
- Miejsce pracy, które jest wolne od hałasu lub rozproszenia uwagi (Wayfair zapewnia cały niezbędny sprzęt komputerowy)
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe + dodatek do pracy zdalnej + bonusy miesięczne
- 100% pracę zdalną oraz zdalny proces rekrutacyjny
- Sprzęt potrzebny do pracy od firmy
- Benefity takie jak Multisport, Prywatna opieka medyczna, dofinansowania do rozwoju
- Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
- Możliwości rozwoju wewnątrz firmy Wayfair
Zainteresowany/a? Aplikuj już dziś!
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:inne
- • Forma zatrudnienia:pełny etat
- • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
- • Nr Ref.:1174872
- • Data aktualizacji:29-04-2024
- • Data zamieszczenia:13-03-2023
Aplikuj na to stanowisko