HAYS Poland
Logo Pracodawcy

Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

Stanowisko:

Senior Customer Service Expert

Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska:

SENIOR CUSTOMER SERVICE EXPERT Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy i lidera w branży car rental / leasing, poszukujemy kandydatów na stanowisko SENIOR CUSTOMER SERVICE EXPERT. Warunek konieczny to znajomość języka niemieckiego na poziomie C1/C2.
Osoba na tym stanowisku to wsparcie Zespołu w celu osiągnięcia celów jakościowych i zrozumienia procesów operacji wynajmu. Identyfikuje najlepsze praktyki i usprawnienia procesów.
Główne zadania na tym stanowisku:
  • Wsparcie Zespołu w tematach związanych z wiedzą o standardach realizacji usługi
  • Nadzór nad procesami, szukanie obszarów do poprawy/wdrożenia
  • Regularne kontrole jakości i działania sprawozdawcze.
  • Szkolenia dla pracowników Zespołu
  • Wsparcie Lidera Zespołu w przygotowywaniu raportów (takich jak jakość/związane ze szkoleniami/itp.)
  • Wspiera Zespół w razie potrzeby w regularnych/ codziennych czynnościach biznesowych. tj.:
  • Przyjmowanie zleceń od niemieckojęzycznych firm, które mają siedzibę w Niemczech / Austrii /Szwajcarii
  • Przyjmowanie zleceń przez telefon oraz poprzez systemy E-Mail/Online od firm ubezpieczeniowych, firm assistance/leasingowych oraz koordynacja realizacji usługi.
  • Realizacja wszystkich uzgodnionych z klientem procedur (assistance, ubezpieczenia, leasing).

 Oczekiwania związane z tym stanowiskiem:
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie wyższe)
  • Biegła znajomość języka niemieckiego C1/C2
  • Dobra znajomość języka angielskiego – B2 / C1
  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie użytkownika (Word, Excel, Outlook)
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku – 1 rok
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/przekazywaniu wiedzy
  • Doświadczenie w zadaniach związanych z jakością produktów lub usług
  • Gotowość do pracy zmianowej w całodobowym zespole operacyjnym

 Firma oferuje:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie na umowie o pracę oraz system premiowy
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Dofinansowanie do opieki medycznej
  • Nagrody jubileuszowe w postaci finansowej oraz dodatkowych dni wolnych
  • Coroczne nagrody świąteczne
  • Coroczne podwyżki
  • Dofinansowanie do wakacji
  • Zniżki na wynajem aut
  • Pracę hybrydową: 2 dni home office na tydzień
  • Dodatkowe dni wolne 24 i 31 grudnia
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, która jest liderem na rynku
  • Odpowiednie szkolenia związane z zajmowanym stanowiskiem

Jeśli jesteś zainteresowany tą rolą, kliknij „Aplikuj teraz”, aby przesłać aktualną kopię swojego CV lub zadzwoń do nas teraz.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:inne
  • • Forma zatrudnienia:pełny etat
  • • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
  • • Nr Ref.:1175291
  • • Data aktualizacji:30-04-2024
  • • Data zamieszczenia:27-03-2023

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita