HAYS Poland
Logo Pracodawcy

Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

Stanowisko:

Team Leader Zespołu Assistance z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska:

TEAM LEADER ZESPOŁU ASSISTANCE Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy i lidera w branży car rental / leasing, poszukujemy kandydatów na stanowisko TEAM LEADER ZESPOŁU ASSISTANCE. Warunek konieczny to znajomość języka niemieckiego na poziomie C2, angielski B2/C1.
Osoba na tym stanowisku kieruje i zapewnia codzienną pracę zespołu Assistance zgodnie z Service Level Agreement w celu wspierania osiągania celów biznesowych. Rozwija, prowadzi i motywuje swój zespół. Jest odpowiedzialna za wspieranie i zwiększanie satysfakcji partnerów wewnętrznych i zewnętrznych. Główne zadanie Zespołu to Assistance dla niemieckojęzycznych firm, które mają siedzibę w Niemczech / Austrii /Szwajcarii.
Główne zadania na tym stanowisku:
 Strategia:
• Rozumie strategię biznesową i przekłada ją na poziom działu biznesowego/pracownika;
• Rozumie i komunikuje projekty i priorytety w Zespole
• Proaktywnie identyfikuje i wspiera nowe rozwiązania informatyczne i procesowe Realizacja usługi:
• Przyczynia się do poprawy jakości i wydajności usług oraz rozwoju procesów.
• Kieruje lub uczestniczy w projektach departamentu zgodnie z wymaganiami.
• Zapewnia wysoki poziom wydajności w swoim Zespole w celu osiągnięcia ustalonych wymagań i celów usług (SLA).
• Komunikuje delegowanemu zespołowi oczekiwania, cele, wskaźniki KPI.
• Monitoruje i przedstawia propozycje poprawy kluczowych wskaźników wydajności (KPI).
• Zapewnia zgodność działania ze wszystkimi odpowiednimi przepisami, takimi jak PCI, SOx.
• Buduje zaufanie, pozytywne i profesjonalne relacje z pracownikami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi. • Utrzymuje stały kontakt z kluczowymi partnerami wewnętrznymi, ocenia i rozumie ich potrzeby, udziela informacji dotyczących codziennej działalności. Zarządzanie zespołem:
• Wyznacza cele zespołowe i cele indywidualne każdemu członkowi swojego Zespołu.
• Określa oczekiwania wobec członków zespołu co do wymaganego poziomu wiedzy i umiejętności oraz zapewnia szkolenia.
• Zarządza wydajnością zespołu i ocenami zarządzania wydajnością.
• Motywuje współpracowników poprzez ciągłe informacje zwrotne i coaching w celu osiągnięcia celów biznesowych i osobistych. Odgrywa kluczową rolę w rozwoju i coachingu członków zespołu.
• Identyfikuje potencjalne talenty w zespole. Zapewnia planowanie sukcesji.
• Jest odpowiedzialny za wybór nowych pracowników, dąży do zatrzymania pracowników osiągających dobre  wyniki.
• Odpowiedzialny za „onboarding” nowych członków Zespołu.
Oczekiwania związane z tym stanowiskiem:
  • Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister)
  • Biegła znajomość języka niemieckiego C2
  • Dobra znajomość języka angielskiego – B2 / C1
  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie użytkownika (Word, Excel, Outlook)
  • Ponad 2 lata doświadczenia w pracy w Multi Site, Multi-Country Fast Paced Corporation
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Znajomość systemów i procesów BSC/SSC będzie dodatkowym atutem
  • Możliwość podróżowania w wyznaczonym regionie w razie potrzeby
  • Gotowość do pracy zmianowej w całodobowym zespole operacyjnym

 Firma oferuje:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie na umowie o pracę oraz system premiowy
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Dofinansowanie do opieki medycznej
  • Nagrody jubileuszowe w postaci finansowej oraz dodatkowych dni wolnych
  • Coroczne nagrody świąteczne
  • Coroczne podwyżki
  • Dofinansowanie do wakacji
  • Zniżki na wynajem aut
  • Pracę hybrydową: 2 dni home office na tydzień
  • Dodatkowe dni wolne 24 i 31 grudnia
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, która jest liderem na rynku
  • Odpowiednie szkolenia związane z zajmowanym stanowiskiem

Jeśli jesteś zainteresowany tą rolą, kliknij „Aplikuj teraz”, aby przesłać aktualną kopię swojego CV lub zadzwoń do nas teraz.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:inne
  • • Forma zatrudnienia:pełny etat
  • • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
  • • Nr Ref.:1175295
  • • Data aktualizacji:29-04-2024
  • • Data zamieszczenia:27-03-2023

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita