HAYS Poland
Jesteśmy międzynarodową Agencją Doradztwa Personalnego oferującą usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej.
Cechą, która wyróżnia HAYS jest unikalny system rekrutacji w oparciu o podział na wyspecjalizowane dywizje obsługujące poszczególne sektory rynku pracy.
Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361
Stanowisko:
Customer Specialist with French
Miejsce pracy: Polska, dolnośląskie, Poznań
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim.
W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za kontakt i obsługę zewnętrznych klientów organizacji (np. hurtownie medyczne, apteki czy szpitale) z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (np. telefon/czat/e-mail). Do Twoich zadań będzie należało budowanie relacji biznesowych, zarządzanie procesem obsługi klienta: przetwarzanie zamówień sprzedaży, odpowiadanie na zapytania, zarządzanie reklamacjami oraz procesem dostawy.
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem angielskim oraz językiem francuskim. Znajomość obu języków w mowie i piśmie na poziomie B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba kontaktowa, lubiąca pracę z klientem biznesowym oraz dobrze zorganizowana.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na początek na rok, wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 5000 do 8000 PLN brutto, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, ok. 1 dzień w miesiącu należy pracować z biura, przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line, przewidujemy dwa etapy rekrutacji.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Pozostałe informacje:
- • Rodzaj pracy:inne
- • Forma zatrudnienia:czasowa
- • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
- • Nr Ref.:1176155
- • Data aktualizacji:24-04-2024
- • Data zamieszczenia:19-04-2023
Aplikuj na to stanowisko