SMART-HR

SMART-HRJesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Stanowisko:

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Polska, mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska:

Dla naszego klienta dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów Miejscepracy: Warszawa (Praga Północ), woj. mazowieckie Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy podległego zespołu w tym:
  • Monitorowanie i organizację pracy podległego zespołu,
  • Ustalanie celów, zarządzanie efektywnością, motywowanie oraz budowanie zaangażowania pracowników,
  • Organizację zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
  • Prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie nowych pracowników,
  • Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi),
  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
  • Mile widziana znajomości branży energetycznej,
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracowników,
  • Rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne,
  • Nastawienia na realizację założonych celów,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Sumienności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
  • Umowę o pracę lub B2B w zależności od preferencji kandydata,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz kwartalną premię uznaniową,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym,
  • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon),
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.

Pozostałe informacje:

  • • Rodzaj pracy:inne
  • • Forma zatrudnienia:pełny etat
  • • Branża:Infolinia Call Center, Obsługa klienta
  • • Nr Ref.:3572341308
  • • Data aktualizacji:25-04-2024
  • • Data zamieszczenia:18-04-2024

Aplikuj na to stanowisko

Wyślij znajomemu

»Do poprzedniej strony »Do wyszukiwarki

SZUKAJ OFERTY PRACY

ZAMKNIJ OKNO
Plugin Wyszukiwanie Pracy RSS Multi-wyszukiwarka pracy
FAQ-Pomoc Kontakt
Copyright: Netwita